Categories Fotografieconcept
-
Merk revitalisering
By admin on 23/03/2016 inElk merk heeft onderhoud nodig. Niet alleen om visueel op te frissen, maar vooral om relevant te blijven voor de doelgroep. Het constant veranderende […]0 -
real estate communication
By admin on 19/05/2015 inOp het gebied van Real estate communicatie heb ik ruime ervaring. Hieronder een korte beschrijving van de bedrijven en werkzaamheden. […] -
Rabo-Mobiel
By admin on 11/02/2013 inPositionering en advies › Communicatiemiddelen en verpakkingen ontwerpen › Inspiratievoorbeelden en guidelines ontwikkelen Vanaf de start van Rabo Mobiel vroeg de Rabobank om in kaart […] -
Gemeente Amsterdam
By admin on 11/02/2013 inVisuele stijl stadspas ontwikkelen › Passen ontwerpen › Communicatiemiddelen ontwerpen Stadspas is een initiatief van de gemeente Amsterdam en heeft als doel de drempel […] -
Randstad
By admin on 11/02/2013 in› Diverse middelen ontwerpen › Substijlen ontwikkelen Een aantal jaren heb ik diverse communicatiemiddelen ontworpen voor Randstad Uitzendbureau. Van brochures en jaarverslagen tot een […] -
Rijksoverheid/Platform
By admin on 03/02/2013 in› Nieuw concept voor het communicatieplatform van het Ministerie van Algemene Zaken › Concept, ontwerp en opmaak Magazine Tweemaal per jaar geeft de […] -
KPN
By admin on 03/02/2013 in› Brand Identity ontwerpen en implementeren › Diverse middelen ontwerpen KPN klopte bij bureau Koeweiden Postma aan met een probleem. Een grondige revitalisering was […] -
Rabobank
By admin on 03/02/2013 in› Merkstijl ontwikkelen › Richtlijnen ontwikkelen › Diverse communicatiemiddelen ontwerpen In 2003 kwam de Rabobank bij Design-bureau Edenspiekermann met de vraag om één merkidentiteit te ontwikkelen […] -
Heineken
By admin on 03/02/2013 in› Corporate identiteit ontwikkelen Heineken, één van de grootste bierbrouwers ter wereld, kwam met een droomopdracht: ontwikkel een nieuwe internationale Corporate […]